Cena: 89zł
Nakład wyczerpany
Księgarnia poleca:
Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
Autorzy: Bartłomiej Nita
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska - OFICYNA , Warszawa , 2007
ISBN: 978-83-7526-181-3 , oprawa miękka , B5 , s. 500
Cena: 89.00 zł
Rachunkowość zarządcza w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie. Coraz częściej podkreśla się potrzebę wzmocnienia jej roli w zarządzaniu strategicznym. Współczesna rachunkowość zarządcza zajmuje się zatem gromadzeniem, przetwarzaniem i raportowaniem informacji, które umożliwiają kadrze menedżerskiej podejmowanie decyzji sprzyjających osiąganiu nadrzędnych, strategicznych celów działalności przedsiębiorstwa, zorientowanych na kreowanie wartości dla jego właścicieli. W książce przedstawiono koncepcje, modele i instrumenty rachunkowości zarządczej wykorzystywane w:
- analizie strategicznej
- planowaniu i realizacji strategii
- kontroli strategicznej
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów do spraw rachunkowości zarządczej oraz menedżerów interesujących się nowoczesnymi metodami rachunkowości, które wspomagają zarządzanie strategiczne, a także studentów uczelni o profilu ekonomicznym i słuchaczy studiów podyplomowych.