Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Zarządzanie marką. Wydanie 2

Książka Zarządzanie marką. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kall Jacek


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2013


Ilość stron:  320
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-4277-3
Cena: 55zł
Nakład wyczerpany
Opis
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.

We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce Zarządzanie marką. Wydanie 2 szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
-świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
-sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
-skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
-zarządzanie portfelem marek,
-techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
-finansowe aspekty zarządzania wartością marki.

Jacek Kall - profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; prowadził wykłady na studiach podyplomowych m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Szkole Głównej Handlowej. Autor wielu publikacji z zakresu marketingu, m.in. książek: Reklama (PWE 2002), Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej (Business Press, wydanie niedatowane), Silna marka - istota i kreowanie (PWE 2001), Jak zbudować silną markę od podstaw (OnePress 2006), a także współautor książek: Zarządzanie produktem (PWE 2003) i Zarządzanie marką (Oficyna Ekonomiczna 2005). Niezależny konsultant w obszarze zarządzania marką; autor dostępnego w telefonach komórkowych serwisu poświęconego markom pod adresem markall.mobi.

Dr hab. Ryszard Kłeczek - jest pracownikiem naukowym Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia dla studentów i menedżerów m.in. z zakresu zarządzania marką, strategii kreatywnej w reklamie i innych obszarów marketingu. Autor i współautor artykułów oraz książek z dziedziny marketingu, m.in. wydanej w 2006 roku książki Zarządzanie marką.

Dr hab. Adam Sagan jest pracownikiem naukowym Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą metodologii badań społecznych i marketingowych oraz komunikacji marketingowej. Szczególnie interesuje się analizami z wykorzystaniem zmiennych i klas ukrytych. Jest autorem i współautorem podręczników dotyczących analizy rynku i badań marketingowych, m.in. Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne.
Nakład wyczerpany
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują. Wydanie 2
Tytuł oryginału: Personality Not Included. Why Companies Lose Their Authenticity - And How Great Brands Get It BackBez osobowości to unikatowy zbiór n...
Cena: 64,00zł
Książka Komunikowanie strategii. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Komunikowanie strategii. Wydanie 2
Tytuł oryginału: Communicating StrategyJak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli stra...
Cena: 39,00zł
... jest pusty