Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Skuteczna polityka cenowa. Wydanie 2

Książka Skuteczna polityka cenowa. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Ruskin-Brown Ian


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2013


Ilość stron:  336
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-4596-5
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Opis
Tytuł oryginału: PRACTICAL PRICING FOR RESULTS

W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.

Niniejsza książka Skuteczna polityka cenowa. Wydanie 2 jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów ta:
-zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania,
-najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety,
-taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codzienną presją na ceny,
-wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać,
-charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych,
-podstawowe zasady negocjacji cenowych.

Ilustracje omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.

Ian Ruskin-Brown jest nauczycielem akademickim i czynnym przedsiębiorcą, a także konsultantem i szkoleniowcem. W ciągu minionych 36 lat zdobył ogromne doświadczenie w dziedzinie marketingu i zarządzania. Jest pełnoprawnym członkiem Chartered Institute of Management i Business Graduates Association of MBA's, członkiem Institute of Sales and Marketing Management, pełnoprawnym członkiem i dyplomantem Market Research Society oraz członkiem British Institute of Management. Odbywał służbę wojskową jako oficer; był także pilotem śmigłowca w oddziałach brytyjskiej piechoty morskiej. W 1966 roku odszedł z wojska. Zainteresowania autora obejmowały przede wszystkim zarządzanie marketingiem w dziedzinie operacyjnej i funkcjach planistycznych; pracował dla takich firm, jak - by wymienić choćby kilka - Lyons & Co., Reed Paper Group, Trebor Sharpes, Esso Petroleum i Goodyear Tyre & Rubber. Po poważnym wypadku samochodowym, któremu uległ w 1973 roku, Ruskin-Brown rozpoczął działalność w zakresie szkoleń i doradztwa: pracował jako starszy wykładowca w SWRMC (obecnie University of the South West) oraz jako wykładowca wizytujący na uniwersytetach w Bath, Bristolu, Oranie (w Algierii) oraz w NIHE Limerick (w Irlandii). Przez długi czas (13 lat) był członkiem zespołu szkoleniowego Institute of Marketing. Przez kilka lat Ian był wykładowcą otwierającym FCO Management Training Programme - kursu szkoleniowego dla dyplomatów przygotowujących się do objęcia stanowiska attaché handlowego na brytyjskich placówkach zagranicznych. Do niedawna autor był członkiem IBM International Business School oraz zespołu szkoleniowego ST Microelectronics w Aix-en-Provence. Obecnie jest szkoleniowcem Management Centre Europe w Brukseli, Singapore Institute of Management International oraz PKMH w Malezji. Ostatnio pracował na całym świecie dla Nokia Networks, teraz natomiast współpracuje z Texas Instruments, Securitas, Amadeus, Alfa Laval i Chevron Texaco Oil. Dla tych i innych organizacji prowadzi kursy zarówno standardowe, jak i dostosowane do konkretnych potrzeb klientów. Ian Ruskin-Brown był założycielem i dyrektorem kilku firm odnoszących duże sukcesy - MSS Market Research Ltd i Mercator Ltd (MR Software). Wcześniej pracował jako niezależny konsultant uczestniczący w realizacji projektów z dziedziny rynku konsumenckiego i przemysłowego, polityki rządowej oraz turystyki, odgrywając często podwójną rolę: doradcy i lidera projektu. W 1983 roku Ian założył własną, niezależną firmę specjalizującą się w doradztwie marketingowym, znaną dziś pod nazwą Ruskin Brown Associates. Firma ta prowadzi szkolenia w dziedzinie marketingu i sprzedaży oraz zapewnia usługi z zakresu doradztwa i badań rynku. Działalność ta zapewnia mu stały kontakt z szerokim spektrum problemów marketingowych na rynku krajowym i zagranicznym. Wszystkie te doświadczenia znalazły odzwierciedlenie w jego dwóch wcześniejszych książkach: Mastering Marketing (dwa wydania) oraz Marketing Your Service Business, opublikowanych przez Thorogood Publishing.
Nakład wyczerpany
... jest pusty