Cena: 200zł
Nakład wyczerpany
* Procedury wewnętrzne kancelarii pracownicy - regulaminy - dokumentacja - klienci
* Procedury świadczenia usług kadry - ZUS - doradztwo - reprezentacja - kontrole
* Marketing w kancelarii reklama - PR - pozyskiwanie klientów - obsługa
Książka skierowana jest do osób prowadzących kancelarie podatkowe i biura rachunkowe. Jej celem jest standaryzacja procesu obsługi klienta i zapewnienie wysokiej jakości pracy wewnątrz kancelarii podatkowej (biura księgowego). Praktyczny charakter publikacji składającej się z procedur, formularzy i wzorów pism sprawia, że Czytelnik może korzystać z niej w codziennej pracy kancelarii (biura księgowego). Zaproponowane rozwiązania stanowią alternatywę dla wdrożenia kosztownego i czasochłonnego systemu ISO. Książka podzielona została na działy odpowiadające wszystkim sferom działalności kancelarii: procedury wewnętrzne w kancelarii, procedury świadczenia usług, marketing w kancelarii.
5 głównych powodów, dla których warto stosować procedury w kancelarii podatkowej:
* bezpieczeństwo kancelarii i klienta przez zminimalizowanie ryzyka błędu lub pomyłki,
* oszczędność czasu dzięki usprawnieniu wykonywania poszczególnych czynności,
* przewidywalność wynikająca z powtarzalności podejmowanych czynności,
* wgląd w proces świadczenia usługi przez inne osoby oraz możliwość zastąpienia na różnych etapach wykonywania usługi,
* w konsekwencji usprawnienie pracy wewnątrz kancelarii i obsługi klienta.
ok. 100 instrukcji i procedur do edycji na płycie CD