Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 228
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3944-5
Cena: 69zł
Nakład wyczerpany
Pierwsze wydanie książki ukazało się pod tytułem:
"Zarządzanie zespołami liderów. Metody zwiększania ich efektywności".
Tytuł oryginału: Senior Leadership Teams: What it takes to make them great
Książka napisana przez specjalistów z Hay Group
9 lat badań przeprowadzonych z udziałem 120 zespołów liderów
Umiejętnie dobrani pracownicy decydują o sukcesie firmy. Problemem
niejednej organizacji jest to, że menedżerowie najwyższego szczebla
koncentrują się na zadaniach indywidualnych zamiast na współpracy z
innymi członkami zespołu zarządzającego.
Nie bądź samotnym strzelcem - stwórz grupę nie tylko do zadań specjalnych!
Oto szczegółowy przewodnik nie tylko dla prezesów i menedżerów, lecz
także specjalistów ds. HR i coachów. Jest owocem wieloletnich badań
przeprowadzonych na 120 zespołach zarządzających z całego świata.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
- jakie warunki musisz spełnić, by zespół stał się efektywny,
- jak dobrać do zespołu odpowiednich ludzi,
- jak stworzyć właściwą strukturę zespołu i określić zasady współpracy,
- jak określić cele, które będą ważne i motywujące dla twojego zespołu liderów,
- jak zapewnić zespołowi profesjonalne wsparcie.
"W książce pokazano szereg skutecznych sposobów takiego kierowania
zespołami zarządzającymi, aby reakcja członków zespołów na podstawowe
wyzwania stała się naturalna i gwarantowała efektywne działanie całej
organizacji".
Mik Kuczkiewicz - partner zarządzający Hay Group Polska
Wszyscy autorzy są związani z Hay Group. Ruth Wageman jest dyrektorem ds. badań tej globalnej firmy doradczej, a także wizytującym pracownikiem naukowym Uniwersytetu Harvarda. Debra A. Nunes i James A. Burrus są wiceprezesami McClelland Center for Research and Innovation Hay Group. J. R. Hackman jest profesorem Uniwersytetu Harvarda, autorem wielu publikacji wydawanych we współpracy z Hay Group.