Cena: 94zł
Nakład wyczerpany
Publikacja z sposób przejrzysty i szczegółowy omawia wydatki związane z reklamą, reprezentacją i marketingiem na gruncie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług. Z publikacji dowiesz się m.in.:
Czy można zaliczyć w koszty uzyskania przychodów wydatki na poczęstunki kontrahenta i spotkanie w restauracji?
Jak prawidłowo rozliczyć sprzedaż premiową?
Jak opodatkować nagrody w konkursach?
Jakie są podatkowe skutki zawarcia umowy sponsoringu?
Jak podatkowo zakwalifikować wydatki na organizację imprez reklamowych i integracyjnych?
Jak ustalić przychód z nieodpłatnych świadczeń?
W publikacji uwzględniono najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych i wyjaśniania organów podatkowych. Publikacja polecana właścicielom firm oraz wszystkich osobom płacącym i rozliczającym podatki, a w szczególności księgowym, doradcom podatkowym, organom podatkowym i pracownikom działów reklamy i marketingu.
Stan prawny aktualny na 2014 r.