Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2

Książka Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Allen Judy


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  DLA LIDERÓW BIZNESU
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  256
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3135-7
Cena: 67zł
Nakład wyczerpany
Opis
Książka Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2 przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:
-Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
-Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
-Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
-Jak dzięki nim osiągać cele firmy?

Książka Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2 zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie – osobistym, zawodowym i biznesowym.

Adresaci:
Książka Imprezy korporacyjne jest cennym źródłem wiedzy dla szefów firm oraz osób zajmujących się marketingiem i public relations.
Nakład wyczerpany
... jest pusty