Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 256
Oprawa: twarda
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3135-7
Cena: 67zł
Nakład wyczerpany
Książka Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2 przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
-Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
-Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
-Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
-Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie. Wydanie 2 zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie osobistym, zawodowym i biznesowym.
Adresaci:
Książka Imprezy korporacyjne jest cennym źródłem wiedzy dla szefów firm oraz osób zajmujących się marketingiem i public relations.