Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Coaching koaktywny. Wydanie 2

Książka Coaching koaktywny. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  200
Oprawa:  miękka
Format:  A5
ISBN:  
978-83-264-4363-3
Cena: 83zł
Nakład wyczerpany
Opis
Coaching koaktywny to model transformacyjnego procesu porozumiewania się, który pozwala jednostkom na wszystkich poziomach organizacji budować silne, oparte na współpracy relacje. W najnowszym wydaniu książki autorzy proponują rozszerzenie swojego pionierskiego modelu coachingu koaktywnego, podkreślającego partnerstwo klienta i coacha, o kwestię zarządzania organizacją przez liderów. Nowe wydanie książki zostało wzbogacone o:

    przykłady rozmów pomiędzy coachem i klientem w ramach sesji coachingowych zaczerpnięte z osobistego doświadczenia autorów,
    najnowszą terminologię coachingową,
    zestaw narzędzi coacha dostępny online.

Autorzy Coachingu koaktywnego wyjaśniają, na czym polega proces prowadzący do głębokiej zmiany, i uczą, jak można go uruchomić poprzez budowanie relacji partnerskich. W ich wizji umiejętności coachingowe powinni wykorzystywać nie tylko profesjonalni trenerzy, lecz także menedżerowie i nauczyciele, pomagając swoim współpracownikom i podopiecznym wieść satysfakcjonujące życie oraz w pełni realizować swój potencjał w ramach organizacji.

Publikacja dostarcza narzędzi i technik wspomagających coacha w odnoszeniu sukcesów oraz wspierających pracowników każdego szczebla w firmie w odkrywaniu i wykorzystywaniu tego, co w nich najlepsze, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Znajdź klucz do indywidualnego rozwoju liderów, pracujących z zespołami i umacniających całą organizację dzięki podejściu koaktywnemu!

Obszerny zestaw narzędzi coacha, zawierający ćwiczenia, kwestionariusze, listy kontrolne oraz formularze przydatne podczas sesji coachingowych, jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.coaching-koaktywny.eoficyna.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego.

Henry Kimsey-House, CPCC (Certified Professional Co-active Coach), MCC (Master Certified Coach) i jeden z pierwszych w latach 80. profesjonalnych coachów, jest współzałożycielem Coaches Training Institute (CTI) - wiodącej na świecie szkoły coachingu - oraz głównym twórcą jej prowokatywnych, opartych na uczeniu się przez doświadczenie programów szkoleniowych. CTI i wywodząca się z niego filozofia koaktywna zrewolucjonizowały życie osobiste i zawodowe ponad 35 tys. menedżerów, liderów i coachów na całym świecie. Jako aktor, który rozpoczął karierę w wieku 9 lat, Henry pogłębiał swoje rozumienie ludzkich emocji i procesu narracji w trakcie klasycznych szkoleń teatralnych, a także poprzez doświadczenie zdobyte na scenie oraz w realizacjach kinowych i telewizyjnych. Kierując się głębokim przekonaniem, że edukacja powinna polegać na uczeniu się poprzez zanurzanie się w intencjonalnie przygotowanym kontekście, a nie poprzez przyswajanie suchych porcji materiału, Kimsey-House z pasją tworzy sprzyjające uczeniu się i wywołujące transformację środowisko, w których chodzi o wszechstronne zaangażowanie uczestnika. Dzięki temu retencja sięga 80% zamiast tradycyjnych 20%. Kimsey-House nadal rozwija innowacyjne programy szkoleniowe, współpracując z innymi dynamicznymi liderami. Kończy pisanie książki poświęconej przywództwu transformacyjnemu. Mieszka z żoną, Karen Kimsey-House, na wybrzeżu północnej Kalifornii.

Karen Kimsey-House, MFA (Master of Fine Arts), CPCC (Certified Professional Co-active Coach - CTI), MCC (Master Certified Coach - ICF), jest współzałożycielką i CEO Coaches Training Institute (CTI) - wiodącej na świecie szkoły coachingu. Jako uznana profesjonalistka w dziedzinie coachingu wraz z Laurą Whitworth i Henrym Kimsey-House założyła CTI w 1992 roku. Stworzyła koaktywną filozofię relacji, która legła u podstaw znanych na całym świecie programów coachingu i przywództwa. Jest także odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą - w 1986 roku założyła Learning Annex San Francisco, instytucję prowadzącą szkolenia dla dorosłych, i wprowadziła w niej jeden z najwyżej ocenianych programów edukacyjnych tego rodzaju w USA. Uzyskała dyplom MFA z zakresu Komunikacji Społecznej i Wiedzy o Teatrze na Uniwersytecie Temple w Filadelfii. Angażując się w promowanie koaktywności w zagrożonych środowiskach i nękanych trudnościami populacjach, nadal prowadzi warsztaty CTI i jest cenionym mówcą - uczestniczy w wielu światowych konferencjach i sympozjach. Realizuje misję transformacyjnej zmiany w skali globalnej. Mieszka ze swoim mężem Henrym Kimsey-House nad Pacyfikiem.

Phillip Sandahl, znany na całym świecie coach, trener, autor i mówca, jest współzałożycielem Team Coaching International (TCI), który pomaga organizacjom doskonalić funkcjonowanie dzięki sile zespołów. Wraz z Alexis Phillips rozwinął również Team Diagnostic™ - model efektywności zespołu oraz zestaw czterech zintegrowanych narzędzi szacunkowych stosowanych przez setki zespołów na całym świecie. Oryginalne narzędzie szacunkowe Team Diagnostic™ dostępne jest w 18 językach, a w 33 krajach szkoleni są obecnie certyfikowani coachowie pracujący z zespołami. Sandahl jest również byłym starszym trenerem w CTI. Odegrał ważną rolę w rozwoju coachingu na skalę międzynarodową i jest pionierem w dziedzinie coachingu zespołów. Można skontaktować się z nim pod adresem phillip@teamcoachinginternational.com albo za pośrednictwem strony internetowej: www.teamcoachinginternational.com.

Laura Whitworth, należała do grupy założycieli branży profesjonalnego coachingu. Od 1988 roku prowadziła coaching dla menedżerów wyższego szczebla w biznesie, przedsiębiorców i innych profesjonalistów. Razem ze współpracownikami założyła Coaches Training Institute, Executive Coaching Summit, Personal and Professional Coaches Association, Association of Coach Training Organizations, Time to Change Prison Project (organizacja non profit) oraz Bigger Game Company. Zmarła w lutym 2007 roku po długiej walce z rakiem płuc.
Nakład wyczerpany
... jest pusty