Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Seria: Liderzy Biznesu
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 212
Oprawa: twarda
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3491-4
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Tytuł oryginału: The Sandler Rules: Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them
Zasada Sandlera nr 11 Pieniądze rosną na drzewach
Czy jesteś polecany tak często, jak na to zasługujesz?
Sprzedawca,
który "pracuje mądrze", wykorzystuje każdy kontakt z klientem do tego,
aby podtrzymywać i wspierać rozrastanie się drzewa. Za każdym razem,
kiedy taka osoba zamknie sprzedaż, prosi o polecenie jej dalej.
Następnie pracuje nad przejściem od "chłodnego" do "ciepłego" kontaktu,
budując relację z nowym prospektem. Relację bazującą początkowo na pracy
z poprzednim klientem. Jeżeli uda jej się sprzedać coś nowemu
prospektowi, dodaje gałąź wychodzącą z gałęzi klienta, który ją
polecił... i prosi nowego klienta o polecenie!
David
H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży,
założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od
teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie
sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na
temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w
określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i
badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego
nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu
stałych, nadzwyczajnych sukcesów.
Książka Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży zawiera zestaw
przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło
inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni
zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
David
Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. -
międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach
Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i
zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku
pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson
kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania,
sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz
planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak
sam twierdzi: "Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej,
pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się
przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie
zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym
entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam
nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w
dokonaniu zmiany".
Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca książkę Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży