Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: Seria AKADEMICKA ekonomia
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-4477-7
Cena: 45zł
Nakład wyczerpany
W książce Zarządzanie w mediach. Wydanie 2 omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.
Autor w książce Zarządzanie w mediach. Wydanie 2 podejmuje tak istotne zagadnienia jak:
-zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
-analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
-kształtowanie portfolio firm medialnych,
-opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
-marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
-wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu Zarządzanie w mediach. Wydanie 2 przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Adresaci:
Publikacja Zarządzanie w mediach. Wydanie 2 jest przeznaczona zarówno dla osób zarządzających firmami medialnymi o różnym stopniu zorganizowania, od wielkich korporacji po małe innowacyjne przedsięwzięcia, jak i dla studentów, pracowników naukowych, badaczy i wszystkich osób interesujących się kulturą, komunikowaniem i mediami.
Szczególnym wymiarem problemów, z jakimi mają do czynienia media, jest - związane z ich naturą - połączenie elementów twórczych, kreatywnych z wymogami biznesu, ekonomicznej racjonalności i efektywności. Zasadniczym celem tej książki jest zwrócenie uwagi na najważniejsze w opinii autora elementy i aspekty zarządzania mediami w burzliwych czasach znaczących przemian.
Tadeusz Kowalski - medioznawca, ekonomista, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca akademicki, menedżer kultury, dyrektor Filmoteki Narodowej. Specjalizuje się w dziedzinie ekonomiki mediów i zarządzania środkami masowego komunikowania oraz w systemach komunikowania. Jest ekspertem w dziedzinie radiofonii i telewizji, autorem wielu prac naukowych publikowanych w krajowych i zagranicznych periodykach. Kieruje Pracownią Ekonomiki i Zarządzania Mediami w Instytucie Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, jest członkiem Rady Nadzorczej TVP. Autor i współautor publikacji książkowych: Media i pieniądze; Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów (wraz z B. Jungiem); Między twórczością a biznesem. Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce.