Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: Seria AKADEMICKA ekonomia
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 836
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3150-0
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Tytuł oryginału: Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change
Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym stówie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.
Autorzy książki Zarządzanie innowacjami. Wydanie 2, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:
-przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,
-obszernym przeglądem literatury przedmiotu,
-prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,
-studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
Celem książki Zarządzanie innowacjami. Wydanie 2 jest dostarczenie kadrze menedżerskiej firm i wszystkim uczestnikom życia gospodarczego niezbędnej wiedzy i wyczerpujących wskazówek, a także inspirowanie do uczenia się i eksperymentowania w warunkach specyficznych dla każdej firmy. Zarządzanie innowacjami jest podręcznikiem dla studentów i osób zajmujących się innowacyjnością w praktyce.
"Jest to pozycja obowiązkowa dla studentów i praktyków życia gospodarczego. Trzymasz w ręku napisaną przystępnym językiem książkę na temat zarządzania innowacjami, pełną ciekawych i nowych przykładów. Ci, którzy myślą o innowacyjności, powinni koniecznie ją przeczytać".
prof. Arnoud De Meyer, dyrektor Judge Business School, Uniwersytet Cambridge