Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Wskaźniki marketingowe Wydanie 5

Książka Wskaźniki marketingowe Wydanie 5 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kozielski R.


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  5
Seria:  Biblioteka Praktyków Zarządzania
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  672
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-9454-3
Cena: 75zł
Opis
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań. Prof. dr hab. Jerzy Dietl Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości

Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie. Prof. Henryk Sterniczuk University of New Brunswick, Kanada

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej. Barbara Pałdyna Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers - dział doradztwa podatkowego

Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej - CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele - wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii. Rafał Szczepanik Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
Inne pozycje tego autora
Książka Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna. Nowy paradygmat biznesu w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna. Nowy paradygmat biznesu
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu la...
Cena: 59,00zł
Książka Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy. Wydanie 3 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy. Wydanie 3
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.Z tej książki dowiesz się:-od czego zacząć przygotowywanie pl...
Cena: 42,00zł
... jest pusty