Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 3
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 312
Oprawa: miękka
Format: A5
ISBN: 978-83-264-4419-7
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
-od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
-jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
-jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
-jak opracować kolejne części planu marketingowego,
-jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie.
Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
Wejdź na stronę www.plan-marketingowy.abc.com.pl , gdzie znajduje się gotowy szablon planu marketingowego w programie Excel. Szablon można pobrać po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Dzięki wskazówkom z książki z łatwością przygotujesz w nim własny plan marketingowy. Do pobrania są tam również przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji oraz wersja elektroniczna kwestionariusza pomocniczego do przeprowadzenia analizy SWOT.