Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 5
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 260
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-8085-0
Cena: 35zł
Nakład wyczerpany
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne.
Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prześwietlać umysły innych jak rentgen. Dzięki tym okularom widzisz dokładnie potrzeby swoich klientów, możesz wniknąć w ukrytą sferę ich myśli, wyobrażeń i emocji.
Wyobraź sobie, że jesteś obdarzony dodatkowym, szóstym zmysłem. Tym zmysłem jest siła sugestii: spełnia się wszystko, o czym tylko pomyślisz. Twój proces myślenia staje się nowym, potężnym narzędziem.
Wszystko to jest możliwe. Przeczytaj uważnie te książkę i wykonaj zaproponowane w niej ćwiczenia. Oferuje ona handlowcom oryginalne metody rozwijania własnych możliwości. Mapy myśli (Mind MapsŽ) są techniką doskonalenia pamięci, a inne proste narzędzie - matryca umysłu handlowca - pomaga odkryć niewykorzystane dotąd formy aktywności umysłu. Sposoby poprawy umiejętności porozumiewania się, obserwacji i dostosowania do potrzeb klienta uzupełniają oferowany przez autorów zestaw technik samodoskonalenia. Pomogą one każdemu sprzedawcy w zwiększeniu efektywności jego pracy i osiągnięciu osobistego sukcesu.