Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Komunikacja marketingowa Istota uwarunkowania efekty

Książka Komunikacja marketingowa Istota uwarunkowania efekty w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Taranko Teresa


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  MARKETING
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  272
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-8193-2
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Opis
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
    istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
    zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
    specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
    uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
    czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
    modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
    rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich firm i organizacji z rynkiem i otoczeniem.
Nakład wyczerpany
Inne pozycje tego autora
Książka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania de...
Cena: 59,00zł
... jest pusty