Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

CSR. Doskonalenie relacji społecznych w firmie

Książka CSR. Doskonalenie relacji społecznych w firmie w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Rudnicka Agata


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  AKADEMICKA / ekonomia
Rok wydania:  

2012


Ilość stron:  252
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3844-8
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Opis
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.

W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można:

  • zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
  • poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
  • dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
  • poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.

Adresaci:
Opracowanie jest skierowane do studentów kierunków ekonomicznych, a także do przedsiębiorców, menedżerów zarządzających relacjami społecznymi w organizacjach, pracowników działów HR i PR odpowiedzialnych za budowanie relacji z interesariuszami.

Studenci będą wdzięczni za usystematyzowanie wiedzy i przekrojowe pokazanie światowych trendów i koncepcji. Praktycy CSR-u mogą znaleźć w książce teoretyczną podstawę modeli i narzędzi, których używają w swojej pracy. Warto zapoznać się z tą publikacją, aby odświeżyć lub uporządkować swoją wiedzę, a także znaleźć inspiracje na przyszłość.

Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Nakład wyczerpany
... jest pusty