Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Strategize. Symulacyjna gra decyzyjna

Książka Strategize. Symulacyjna gra decyzyjna w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Janigacz Marek, Król Marianna, Orlicka Katarzyna, Prokopowicz Piotr, Żmuda Grzegorz


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Rok wydania:  

2014


Oprawa:  twarda
ISBN:  
_
Cena: 419zł
Opis
"StrategIZE" jest grą decyzyjną dotyczącą planowania strategicznego. Gracze, wcielając się w rolę zewnętrznych konsultantów, przeprowadzają proces planowania i wdrażania strategii w średniej wielkości firmie produkcyjnej. Proces decyzyjny odbywa się w ramach zespołów, na które prowadzący dzieli grupę uczestników przed rozpoczęciem rozgrywki. Zaimplementowane w grze pojęcia i modele, odnoszące się do formułowania i wdrażania strategii w organizacji, w przystępny sposób przybliżają realia tego procesu.

Naturalnymi odbiorcami gry są wszystkie osoby zainteresowane tematyką planowania strategicznego. To zarówno praktycy, jak i teoretycy: trenerzy, menedżerowie i wykładowcy. Gra umożliwia naukę procesu planowania i wdrażania strategii, ale także strukturyzuje i poszerza dotychczas posiadaną wiedzę.

Gra została osadzona w realiach, które z powodzeniem można dostosować do różnego typu środowisk. Stąd też możliwe staje się jej przeprowadzenie wśród pracowników różnej wielkości przedsiębiorstw, począwszy od małych firm, a skończywszy na korporacjach. Gra świetnie sprawdza się również jako aktywizująca metoda nauki stosowana wśród studentów.

Piotr Prokopowicz - doktor nauk humanistycznych, psycholog i socjolog organizacji. Pracownik naukowy w Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ, współwłaściciel, trener i partner w firmie doradczej 313 Consulting, zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów rekrutacyjnych i rozwojowych z wykorzystaniem autorskich gier symulacyjnych. Specjalista w zakresie badań organizacji, rekrutacji i selekcji oraz analizy danych. Współpracownik i wykładowca Cologne Business School i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi kursy akademickie z zakresu m.in. psychologii rekrutacji i selekcji, biznesowych gier symulacyjnych, diagnozy organizacji oraz planowania i rozwoju organizacji w kontekście międzynarodowym. Koordynator zespołu ds. monitoringu wdrażania strategii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor i redaktor wielu opracowań, książek i artykułów na temat socjologii i psychologii zarządzania.

Grzegorz Żmuda - psycholog i socjolog organizacji, dyrektor zarządzający w Interdyscyplinarnym Centrum Badań i Rozwoju Organizacji przy Zakładzie Psychologii Społecznej w Instytucie Psychologii UJ, współwłaściciel, analityk i partner w firmie doradczej 313 Consulting, zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów rekrutacyjnych i rozwojowych z wykorzystaniem autorskich gier symulacyjnych. Współpracownik i wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego. Współtwórca, a w latach 2009-2013 koordynator ścieżki specjalizacyjnej Psychologia Organizacji w IPs UJ. Prowadzi kursy akademickie z zakresu m.in. psychologii personelu, biznesowych gier symulacyjnych oraz diagnozy organizacji. Specjalista w zakresie badań organizacji, modelowania gier biznesowych i strategicznych oraz analizy danych. Członek zespołu ds. monitoringu wdrażania strategii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor i redaktor wielu opracowań, książek i artykułów dotyczących psychologii biznesu i zarządzania.

Marianna Król - psycholog, doktorantka w Zakładzie Psychologii Społecznej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, członkini Interdyscyplinarnego Centrum Badań i Rozwoju Organizacji przy Zakładzie Psychologii Społecznej w Instytucie Psychologii UJ, współwłaścicielka i partner w firmie doradczej 313 Consulting, zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów rekrutacyjnych i rozwojowych z wykorzystaniem autorskich gier symulacyjnych. Współpracownik i wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi kursy akademickie z zakresu psychologii coachingu i biznesowych gier symulacyjnych. Jako trener i coach specjalizuje się w prowadzeniu programów rozwojowych dla firm i organizacji, w ramach których prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich niezbędnych do skutecznego działania w złożonym środowisku biznesowym oraz indywidualne sesje coachingowe skoncentrowane na zwiększaniu efektywności i motywacji pracowników. Autorka artykułów z zakresu zastosowania biznesowych gier symulacyjnych jako narzędzia oceny i rozwoju.
Inne pozycje tego autora
Książka Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach 33 zasady skutecznego naboru pracowników w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach 33 zasady skutecznego naboru pracowników
W publikacji przedstawiono najważniejsze elementy procesu rekrutacji i selekcji z punktu widzenia najnowszych międzynarodowych badań naukowych z tej d...
Cena: 76,00zł
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka ...
Cena: 68,00zł
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
Książka Budowa wartości klienta Teoria i praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które...
Cena: 60,00zł
... jest pusty