Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: Duże podręczniki Oficyny
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 828
Oprawa: twarda
Format: A4
ISBN: 978-83-264-3490-7
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo wstępne do wydania polskiego: Lechosław Garbarski
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
W książce Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 omówiono między innymi:
-sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
-tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
-rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
-współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
-koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
-koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
-najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
-koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza
www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca książkę Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2