Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2

Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kotler Philip


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  Duże podręczniki Oficyny
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  828
Oprawa:  twarda
Format:  A4
ISBN:  
978-83-264-3490-7
Cena: 109zł
Opis
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo wstępne do wydania polskiego: Lechosław Garbarski

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 omówiono między innymi:
-sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
-tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
-rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
-współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
-koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
-koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
-najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
-koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca książkę Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka ...
Cena: 68,00zł
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
Książka Budowa wartości klienta Teoria i praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które...
Cena: 60,00zł
Książka Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów ...
Cena: 55,00zł
... jest pusty