Ilość stron: 364
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN:
978-83-8107-517-6
Marketing w kancelarii prawnej
Książka Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej omawia pojęcia marketingowe z uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor Andrzej Kłosowski układa wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia tych wyjątkowych procesów rynkowych, w obliczu których stoi kancelaria prawna, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Autor w szczególności prezentuje w książce specyfikę usług prawniczych, opisuje otoczenie rynkowe kancelarii prawnej, analizuje zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego. Kwestie marketingu prawniczego zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają liczne ilustracje, wykresy oraz tabele.
Internetowa Księgarnia Prawnicza
www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca książkę Zarządzanie marketingiem w
kancelarii prawniczej