Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Książka Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard


Wydawnictwo:  

ODDK


Wydanie:  2
Rok wydania:  

2008


Ilość stron:  376
Oprawa:  miękka klejona
Format:  B5
ISBN:  
83-74264-73-1
Cena: 74zł
Opis

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta, w ogólnych zarysach polega na ciągłym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane dając w rezultacie zadowolonych i lojalnych klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz skuteczną walkę z konkurencją.

Autorzy publikacji wyjaśniają podstawy marketingu w małych i dużych przedsiębiorstwach, podkreślają i omawiają jego funkcję zarządczą, zamieszczają wiele praktycznych przykładów, z których większość dotyczy polskiej praktyki. Koncepcja i układ książki zostały podporządkowane najnowszej w skali światowej koncepcji zarządzania marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.
Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów pragnących poznać sposoby zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, jak i dla kadry zarządzającej oraz specjalistów od marketingu, którzy znajdą w niej wiele praktycznych koncepcji, przykładów i rozwiązań problemów.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Nauczyciel, trener, coach w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Nauczyciel, trener, coach
Publikacja Nauczyciel, trener, coach zawiera opis możliwych ról, jakie docelowo mogą pełnić nauczyciele oraz dyrektorzy szkół, łącząc kompetencje przy...
Cena: 55,00zł
Książka Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilust...
Cena: 53,00zł
... jest pusty