Autorzy: Wydawnictwo: ODDK
Wydanie: 2
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 376
Oprawa: miękka klejona
Format: B5
ISBN: 83-74264-73-1
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta, w ogólnych zarysach polega na ciągłym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane dając w rezultacie zadowolonych i lojalnych klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz skuteczną walkę z konkurencją.
Autorzy publikacji wyjaśniają podstawy marketingu w małych i dużych przedsiębiorstwach, podkreślają i omawiają jego funkcję zarządczą, zamieszczają wiele praktycznych przykładów, z których większość dotyczy polskiej praktyki. Koncepcja i układ książki zostały podporządkowane najnowszej w skali światowej koncepcji zarządzania marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.
Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów pragnących poznać sposoby zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, jak i dla kadry zarządzającej oraz specjalistów od marketingu, którzy znajdą w niej wiele praktycznych koncepcji, przykładów i rozwiązań problemów.