Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2

Książka Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Mruk Henryk


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  Poradniki ABC
Rok wydania:  

2009


Ilość stron:  180
Oprawa:  miękka
Format:  A5
ISBN:  
978-83-264-7983-0
Cena: 53zł
Opis
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placówkami medycznymi.
Inne pozycje tego autora
Książka Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budo...
Cena: 59,00zł
Książka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym. Wydanie 4 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym. Wydanie 4
Książka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmace...
Cena: 58,00zł
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Nauczyciel, trener, coach w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Nauczyciel, trener, coach
Publikacja Nauczyciel, trener, coach zawiera opis możliwych ról, jakie docelowo mogą pełnić nauczyciele oraz dyrektorzy szkół, łącząc kompetencje przy...
Cena: 55,00zł
Książka Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta, w ogóln...
Cena: 74,00zł
... jest pusty