Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Sznajder Andrzej


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2012


Ilość stron:  248
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3865-3
Cena: 59zł
Opis
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:

  • cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
  • zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
  • tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
  • alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Książka jest dziełem kilku autorów, którzy legitymują się licznymi publikacjami i są wysokiej klasy specjalistami w dziedzinie będącej przedmiotem tej pracy. Na polskim rynku wydawniczym nie było dotąd tak wartościowego dzieła poświęconego tematyce aliansów marketingowych w różnych dziedzinach życia, a więc w gospodarce, kulturze i sporcie. Szczególnie istotne jest w tej pracy powiązanie zagadnień teoretycznych z praktyką, co znajduje poparcie w licznych przykładach oraz wynikach badań przeprowadzonych przez autorów w okresie kilku ostatnich lat.

Prof. dr hab. Klemens Białecki
Inne pozycje tego autora
Książka Technologie mobilne w marketingu w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Technologie mobilne w marketingu
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefon...
Cena: 49,00zł
... jest pusty