Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Technologie mobilne w marketingu

Książka Technologie mobilne w marketingu w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Sznajder Andrzej


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  232
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
ZARZĄDZANIE i MARKETING
Cena: 49zł
Opis
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

W książce Technologie mobilne w marketingu autor szczegółowo omawia:
-trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
-istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
-możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
-możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów i specjalistów w dziedzinie marketingu, którzy pragną poznać najnowsze tendencje w marketingu mobilnym i są zainteresowani tym, aby ich przedsiębiorstwa stały się bardziej innowacyjne i konkurencyjne na rynku krajowym i międzynarodowym.

Niniejsza książka jest pierwszą polską publikacją, która w tak kompleksowy, ciekawy i usystematyzowany sposób prezentuje zmiany, jakich technologie mobilne dokonują w krajobrazie społeczno-gospodarczym, zachowaniach konsumentów oraz sposobach docierania do klienta. Dzięki zawartym w tej publikacji wynikom badań i studiom przypadków dowiadujemy się, jak dynamicznie wkraczamy w erę post-PC.

Dr hab. Grzegorz Mazurek, prof. Akademii Leona Koźmińskiego

Prof. zw. dr hab. Andrzej Sznajder jest kierownikiem Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, twórcą i kierownikiem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu oraz Podyplomowych Studiów Biznesu Mobilnego przy Kolegium Gospodarki światowej SGH. Sprawuje funkcję opiekuna Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie w SGH. Jest członkiem kapituły nagród Dni Biznesu Sportowego oraz Komisji ds. Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Należy do Kolegium Redakcyjnego "Gospodarki Narodowej". Jego główne specjalności naukowe i dydaktyczne to: marketing i zarządzanie, marketing międzynarodowy, marketing organizacji sportowych, nowe technologie w mar-ketingu. Jest autorem m.in. książki Marketing sportu (PWe, 2008, 2012), współ- autorem i redaktorem naukowym publikacji Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (Wolters Kluwer, 2012), współ- autorem książek: Zarządzanie silną marką (Wolters Kluwer, 2011), Marketing im Sport (erich Schmidt Verlag, 2011) oraz International Sports Marketing - Principles and Perspectives (erich Schmidt Verlag, 20
Inne pozycje tego autora
Książka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji...
Cena: 59,00zł
... jest pusty