Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 332
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3163-0
Tytuł oryginału: GLOBAL BRAND INTEGRITY MANAGEMENT. How to Protect Your Product in Today's Competitive Environment
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.
Autorzy książki Zarządzanie ochroną marki. Wydanie 2 omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
-główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
-wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
-profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
-najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
-metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
-opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.