Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Zarządzanie ochroną marki. Wydanie 2

Książka Zarządzanie ochroną marki. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Post Penelope, Post Richard


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  332
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3163-0
Cena: 49zł
Opis
Tytuł oryginału: GLOBAL BRAND INTEGRITY MANAGEMENT. How to Protect Your Product in Today's Competitive Environment

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki Zarządzanie ochroną marki. Wydanie 2 omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
-główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
-wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
-profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
-najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
-metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
-opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
... jest pusty