Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji.
Szczególną uwagę autor poświęca:
zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych,
oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu,
projektowaniu treści szkoleniowych,
rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń,
usługom wsparcia procesów rozwojowych,
trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning.
Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.