Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 740
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3144-9
Tytuł oryginału: Marketing Plans. How to prepare them, how to use them, 7th edition
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
-proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
-cele i strategie marketingowe
-wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
-planowanie sprzedaży oraz cen
-zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
-zarządzanie relacjami z klientami
-typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
-sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Adresaci:
Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.
Malcolm McDonald jest autorem 43 książek oraz wielu artykułów specjalistycznych z dziedziny marketingu. Jest dyrektorem spółki Brand Finance, współpracuje z zarządami światowych gigantów, m.in. IBM, Xerox czy BP. Przez wiele lat był wykładowcą marketingu, m.in. w Cranfield School of Management, gdzie był także prorektorem oraz kierował katedrą e-biznesu.
Hugh Wilson znalazł się na liście 50 czołowych myślicieli marketingu ogłaszanej przez Chartered Institute of Marketing. Został również uznany za jedną ze stu najbardziej wpływowych osób w zakresie rozwoju e-commerce według brytyjskiego sondażu przeprowadzonego wśród praktyków i ekspertów z tej dziedziny. Jest wykładowcą marketingu strategicznego w Cranfield School od Management. Zajmuje się również konsultingiem i tworzeniem strategii marketingowych, m.in. dla takich firm jak IBM, Logica CMG oraz Xerox.