Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-4592-7
Tytuł
oryginału: Guerrilla Social Media Marketing: 100+ Weapons to Grow Your
Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Jay
Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson,
ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce
ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i
narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując
czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania
oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.
Unikając
przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy
przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich
zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować
niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować
klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w
generowaniu zysków.
Książka prezentuje m.in.:
-19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
-zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
-siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
-obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
-20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
-darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
-narzędzia społecznościowe przyszłości,
-i dużo, dużo więcej!
To
lektura obowiązkowa partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące
pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków!