Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: AKADEMICKA / biznes i finanse
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 280
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-7526-653-5
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym.
Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw, tych zwłaszcza, które prowadzą działalność na rynkach zagranicznych.