Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-1194-6
Tytuł oryginału: The Truth About Email Marketing
Wydatki na kosztowne kampanie na
ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor
niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe
mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych
klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez
nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms
Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej
usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z
największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie
prosperującym przedsiębiorstwom.
"Bez wzglądu na to, czy
jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym
wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści
pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia
działań marketingowych prowadzonych w Internecie".
Aaron Kahlouu, założyciel i dyrektor generalny Online Marketing Summie
"Simms
Jenkins z dużą wprawą wykłada serię prawd, których poznanie może
ułatwić tworzenie efektywnych programów marketingowych, opartych na
e-mailach wysyłanych za zgodą adresatów. Skorzystaj z ogromnego
doświadczenia autora niniejszej książki i wejdź na prostą ścieżkę do
odblokowania możliwości tego niezwykle ważnego kanału marketingowego".
Sam Cece, dyrektor generalny StrongMail Systems