Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 3
Seria: Seria AKADEMICKA ekonomia
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 484
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-7999-1
Ta książka jest efektem kilkunastoletniej pracy dydaktycznej w zakresie marketingu ze studentami naukowo-technicznych studiów magisterskich i licencjanckich. Pracodawcy coraz częściej wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona - rozumiała nie tylko kwestie czysto naukowe, ale także klientów i rynki danej organizacji.
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
elementy marketing-mix,
główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
"Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne". Naren Gupta, School of Engireering and the Built Enuironment, Napier University