Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing dla studentów kierunków technicznych Wydanie 3

Książka Marketing dla studentów kierunków technicznych Wydanie 3 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  3
Seria:  Seria AKADEMICKA ekonomia
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  484
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-7999-1
Cena: 52zł
Opis
Ta książka jest efektem kilkunastoletniej pracy dydaktycznej w zakresie marketingu ze studentami naukowo-technicznych studiów magisterskich i licencjanckich. Pracodawcy coraz częściej wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona - rozumiała nie tylko kwestie czysto naukowe, ale także klientów i rynki danej organizacji.

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
    współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
    elementy marketing-mix,
    główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

"Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne". Naren Gupta, School of Engireering and the Built Enuironment, Napier University
... jest pusty