Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Konkurencja na rynku usług transportowych

Książka Konkurencja na rynku usług transportowych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Rosa Grażyna


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Rok wydania:  

2013


Ilość stron:  320
Oprawa:  miękka
ISBN:  
978-83-255-4945-9
Do pobrania:
Cena: 55zł
Opis
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Unii Europejskiej oraz stopniowy proces ujednolicania zasad działania podmiotów na rynku europejskim są głównymi przyczynami zmian w sposobie postrzegania konkurencji na rynku usług transportowych i konkurencyjności poszczególnych gałęzi transportu w Polsce.

Celem monografii Konkurencja na rynku usług transportowych jest określenie warunków występowania, zakresu przemian i kierunków rozwoju konkurencji na rynku usług transportowych. Autorka, aby zrealizować przyjęte założenia, przedstawia m.in.:
-przeobrażenia zachodzące na współczesnym rynku usług transportowych w kontekście krajowym i międzynarodowym;
-podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do konkurencji na rynku usług transportowych zarówno w ujęciu wewnątrzgałęziowym, jak i międzygałęziowym (ex post),
-kierunki rozwoju konkurencji na rynku usług transportowych (ex ante).

Publikacja Konkurencja na rynku usług transportowych przeznaczona jest przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, zainteresowanych problematyką konkurencji na rynku usług transportowych oraz praktyków działających na tym rynku.

Założeniem rozważań Autorki (…) jest zbadanie, jak przeobraża się rynek usług transportowych w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się konkurencja w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie instrumenty są wykorzystywane w konkurencji wewnątrzgałęziowej i międzygałęziowej na rynku usług transportowych, a przede wszystkim – w jakim kierunku rozwija się konkurencja na rynku usług transportowych.

Prof. zw. dr hab. Krzysztof Marecki Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Głównymi zaletami recenzowanej monografii są: wszechstronne ujęcie konkurencji na rynku usług transportowych, wiele oryginalnych przemyśleń i propozycji, aktualność rozważań oraz charakter naukowy, za czym przemawiają zarówno studia literaturowe, badania i analizy jak również propozycje autorskie zawarte w poszczególnych rozdziałach.

Prof. zw. dr hab. inż. Janusz Dyduch Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu

Inne pozycje tego autora
Książka Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształ...
Cena: 50,00zł
... jest pusty