Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią

Książka Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kuźmicz Katarzyna


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  Monografie
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  248
Oprawa:  twarda
Format:  A5
ISBN:  
978-83-264-3483-9
Cena: 59zł
Opis
Internetowa Księgarnia Ekonomiczno-Prawnicza www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca publikację Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią autorstwa Katarzyny Anny Kuźmicz.

Książka Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie.

W książce Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią szczegółowo omówiono między innymi:
-pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią,
-rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni,
-definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu,
-cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia,
-autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami,
-przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych,
-referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.
... jest pusty