Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2

Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  276
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3379-5
Cena: 68zł
Opis
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
-nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
-zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
-promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
-śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.

Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Darren Barefoot i Julie Szabo są współzałożycielami agencji marketingowej Capulet Communications z siedzibą w Vancouver w Kanadzie. Od momentu rozpoczęcia działalności w 2003 roku CC pomaga zrozumieć nowe media i prowadzić z sukcesem działania promocyjne w zmieniającym się świecie wirtualnym, pracując zarówno dla małych, nieznanych firm, jak i tych o ugruntowanej pozycji na rynku.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
Książka Budowa wartości klienta Teoria i praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które...
Cena: 60,00zł
Książka Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów ...
Cena: 55,00zł
... jest pusty