Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Seria: SZKOLENIA (książki i materiały szkoleniowe)
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 220
Oprawa: twarda
Format: B5
ISBN: 978-83-264-4379-4
Cena: 105zł
Nakład wyczerpany
Burza mózgów to jedno z najskuteczniejszych narzędzi rozwiązywania trudnych problemów i generowania nowych pomysłów. Wymaga jednak od wszystkich uczestników dobrej znajomości jej zasad i sprawnego ich stosowania. Książka zawiera zbiór kilkudziesięciu gier ruchowych i umysłowych, które pozwolą uczestnikom wyćwiczyć te umiejętności, tak by mogli wspólnie osiągać pożądane, niezwykłe nieraz rezultaty.
Szkoleniowcy, trenerzy, liderzy zespołów oraz menedżerowie mogą zapoznać się z zamieszczonymi na początku książki cennymi wskazówkami dotyczącymi przebiegu wzorcowej burzy mózgów, a następnie przeprowadzić zamieszczone tu gry, które:
-silnie zaangażują uczestników, dostarczą im wielu inspiracji i rozwiną ich kreatywność,
-pozwolą im opanować sprawdzone reguły przebiegu doskonałej burzy mózgów,
-umożliwią wytworzenie spójnego środowiska wzajemnego zaufania, złożonego z osób zajmujących różne stanowiska i o różnych kompetencjach, idealnego do przeprowadzania burzy mózgów.
Każda z gier zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji. Sugerowane warianty modyfikacji gier dają prowadzącemu dodatkowe możliwości ich kreatywnego dostosowania do sytuacji szkoleniowej.
Obszerny zestaw opisów gier wraz z materiałami dla uczestników jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.gry-szkoleniowe-brainstorming.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego.
Mike Mulvihill - Jest założycielem PossibliTEAMS, firmy szkoleniowej oferującej zabawne i innowacyjne zajęcia grupowe w czasie osobistych spotkań pracowników oraz wirtualnych sesji zespołowych organizowanych na całym świecie. PossibliTEAMS to pierwsza firma, która realizuje pełne spektrum ćwiczeń z zakresu budowania zespołów z użyciem nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Mike Mulvihill pracował z wieloma grupami ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Ameryki Łacińskiej. Stworzył i prowadził sesje szkoleniowe na temat budowania zespołów dla setek organizacji, od firm znajdujących się na liście Fortune 500 po małe i średnie przedsiębiorstwa, organizacje non profit oraz agencje rządowe. Wśród jego klientów znajdują się: Liberty Mutual Insurance, Pearson Digital Learning, Bank of America, McKinsey & Company, Charles Schwab, American Express, UPS, Motorola, Discover Financial Services, the Federal Highway Administration i wiele innych. Jest współautorem Zbioru gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów, członkiem Society for Human Resource Management oraz American Society for Training and Development. Otrzymał stopień licencjata w dziedzinie komunikacji na Uniwersytecie Arizony.
Mary Scannell - Trenerka i konsultantka z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu programów szkoleniowych. Specjalizuje się w profesjonalnych, skutecznych i oszczędnych szkoleniach. Pracowała z osobami zajmującymi rozmaite stanowiska, od kadry zarządzającej po pracowników dopiero rozpoczynających karierę. Jest znana ze swojej niesłabnącej energii, potrafi utrzymać zainteresowanie słuchaczy, między innymi dzięki ćwiczeniom zaprezentowanym w tej książce. Jest ekspertem w dziedzinie ćwiczeń grupowych we wszelkich ich odmianach - od krótkich gier po duże imprezy na wolnym powietrzu. Jest aktywnym członkiem swojej społeczności. Od ponad dekady współpracuje z organizacjami non profit z Arizony, aby pomagać młodzieży w budowaniu właściwych relacji w szkole, domu rodzinnym oraz lokalnej społeczności (educationalendeavors.com). W tej sferze swojej aktywności wykorzystuje zajęcia empiryczne oraz ćwiczenia w parku linowym. Mary Scannell jest członkinią American Society for Training and Development, absolwentką W.P. Carey School of Business na Uniwersytecie Arizony.