Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 356
Oprawa: miękka
Format: A5
ISBN: 978-83-264-3941-4
Klient
jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta -
takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i...
dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a
będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą
i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki,
szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają
wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Adresaci:
Książka podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych
firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują.
Pomoże to zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Jest tylko jeden szef. Klient.
Sam Walton