Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Książka Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Rok wydania:  

2012


Ilość stron:  356
Oprawa:  miękka
Format:  A5
ISBN:  
978-83-264-3941-4
Cena: 49zł
Opis
Tytuł oryginału: Tips and Traps for Marketing Your Business

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.

Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:

  • zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
  • odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
  • umiejętnie wypromujesz swoją markę,
  • staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
  • klient zostanie z tobą na długo.
Adresaci:
Książka podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Pomoże to zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Jest tylko jeden szef. Klient.
                                        Sam Walton
... jest pusty