Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Zachowania konsumentów. Wydanie 2

Książka Zachowania konsumentów. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

East Robert, Vanhuele Marc, Wright Malcolm


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  400
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3383-2
Cena: 62zł
Opis
Tytuł oryginału: CONSUMER BEHAVIOUR. Applications in Marketing

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku.

Porusza takie zagadnienia jak:
-zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów,
-schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
-procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
-reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.

Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
... jest pusty