Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 4
Seria: Biblioteka Praktyków Zarządzania
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 604
Oprawa: twarda
Format: B5
ISBN: 978-83-264-1323-0
Cena: 90zł
Nakład wyczerpany
Książka zawiera dokładne
omówienie 68 wskaźników marketingowych,które opisano według jednolitego
schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po
przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich
interpretacji.
Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o
tym, o czym wielu marketingowców,niestety, zapomniało. Mówi:
zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie,czy to, co robicie,
przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jakwszystkie inne
aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książkata to
rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których
właściwezastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy
operacyjnej.