Autorzy: Wydawnictwo: C.H. Beck
Seria: Krótkie Komentarze Becka
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 532
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-255-5051-6
Komunikacja medialna to ważna dziedzina życia społecznego. Radio i telewizja są obok internetu i prasy najważniejszymi środkami masowego przekazu. To, w jaki sposób funkcjonują (w jaki sposób powstają i jakie audycje nadają), zostało opisane w niniejszej pozycji, komentarzu do ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i telewizji (nazwa potoczna: ustawa medialna).
Książka Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz 2014 w sposób precyzyjny i jasny pozwala zapoznać się Czytelnikowi ze wszystkimi zagadnieniami związanymi z tematyką radiofonii i telewizji, w tym m.in. z:
-zasadami działania i odbioru programów radiowych i telewizyjnych
-zadaniami publicznej radiofonii i telewizji
-zasadami udzielania koncesji na rozpowszechnianie programów
-audiowizualnymi usługami medialnymi na żądanie
-funkcjonowaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Niniejsza pozycja, bazując na tekście jednolitym z 18.2.2011 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 226) uwzględnia i szczegółowo prezentuje omówienie najnowszych zmian, w tym m.in.:
-dotyczących wolnego odbioru krajowych i zagranicznych programów oraz audiowizualnych usług medialnych na żądanie przeznaczonych przez dostawców usług medialnych do powszechnego odbioru
-dotyczących doprecyzowania pojęć „usługa medialna” oraz „audycja”
-dotyczących audiowizualnych usług medialnych na żądanie
-o dostawcach usług medialnych.
Niniejsza pozycja to nieodzowna pomoc dla praktyków Prawa - adwokatów, radców prawnych, sędziów, oraz w szczególny sposób dla jednostek publicznej radiofonii i telewizji (media publiczne) oraz podmiotów (nadawców komercyjnych), które uzyskały koncesję na swoją działalność a także dostawców usług medialnych. Książka stanowi również nieocenioną bazę wiedzy dla doktorantów, aplikantów zawodów prawniczych i studentów.