Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Turystyka biznesowa

Książka Turystyka biznesowa w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Sidorkiewicz Marta


Wydawnictwo:  

DIFIN


Rok wydania:  

2011


Ilość stron:  244
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-7641-496-6
Cena: 59zł
Opis
Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym.

Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki biznesowej, czyli turystyce konferencyjnej i kongresowej, turystyce motywacyjnej i korporacyjnej oraz przemyśle wystawienniczym. Rozdział trzeci dotyczy rynku turystyki biznesowej. W rozdziale czwartym poruszono zagadnienie produktu turystyki biznesowej, a w rozdziale piątym skupiono się na determinantach kształtowania i rozwoju produktu turystyki biznesowej. Ostatnią część opracowania stanowi studium przypadku dotyczące turystyki biznesowej na obszarze województwa zachodniopomorskiego. W treści tego rozdziału zostały wykorzystane wyniki badań ankietowych przeprowadzone w obiektach zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego i sklasyfikowanych jako hotele, wśród przewoźników promowych posiadających ofertę dla klientów biznesowych oraz wśród organizatorów biznesowych imprez zbiorowych kreujących i realizujących imprezy zbiorowe dla klienta biznesowego.

Na uwagę zasługuje fakt, iż w polskiej literaturze brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Opracowanie niniejsze jest więc w Polsce pierwszą próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w takim kształcie.


Z recenzji prof. dr hab. Jadwigi Berbeki:

Niniejsza publikacja jest studium teoretyczno-empirycznym, przede wszystkim o dużych walorach aplikacyjnych. Z pewnością będzie ważnym materiałem źródłowym zarówno dla środowisk naukowych, jak i branżowych. Sfera terminologiczna turystyki biznesowej jest dość skomplikowana i w wielu wypadkach niespójna. Autorka opracowania bardzo dobrze poradziła sobie z jej uporządkowaniem i przedstawieniem określonych kategorii w logiczny i przemyślany sposób. Należy podkreślić, że jest to element nowości prowadzący do rozwoju nauki.

Z recenzji prof. dr hab. Beaty Meyer:

Niniejsze opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w formie zwartej. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty turystyki biznesowej, jej form, rynku oraz determinant, które warunkują jej rozwój. Autorka ponadto przedstawia studium przypadku, dotyczące turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim.
Inne pozycje tego autora
Książka Propedeutyka hotelarstwa Ujęcie ekonomiczne w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Propedeutyka hotelarstwa Ujęcie ekonomiczne
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wy...
Cena: 41,00zł
... jest pusty