Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka

Książka Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Mazurek Grzegorz


Wydawnictwo:  

ODDK


Rok wydania:  

2007


Ilość stron:  186
Oprawa:  miękka klejona
Format:  B5
ISBN:  
83-74264-50-1
Cena: 120zł
Opis
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz:

- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,

Możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:

- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

„Promocja w Internecie” to znakomite kompendium wiedzy dla:

- praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego,
- dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.

Dr Grzegorz Mazurek jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Pracuje również jako niezależny konsultant i trener w zakresie marketingu internetowego oraz e-biznesu. Opublikował wiele artykułów specjalistycznych i naukowych wydanych w kraju i za granicą. Jego zainteresowania naukowe to szeroko rozumiane innowacje w marketingu, a także rozwój idei społeczeństwa opartego na wiedzy. Od 2000 roku autor związany jest zawodowo z branżą internetową. Do tej pory zrealizował szereg projektów o charakterze strategicznym, operacyjnym i doradczym dla takich marek, jak m.in.: Eden, Egmont, IKEA, Kredyt Bank S.A., Majonez Kielecki, Meble.pl, Michelin, Monsanto, Nikon, Nokia Poland, Polpharma, PZU Życie, Unizeto Technologies. Przez ponad trzy lata pracował na stanowisku kierowniczym w wiodącej agencji interaktywnej w Polsce – K2 Internet S.A.
Inne pozycje tego autora
Książka Reklama produktów leczniczych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Reklama produktów leczniczych
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności...
Cena: 63,00zł
Książka Zamówienia publiczne w ochronie zdrowia. Prawo ochrony zdrowia w pytaniach i odpowiedziach w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zamówienia publiczne w ochronie zdrowia. Prawo ochrony zdrowia w pytaniach i odpowiedziach
Seria książek Prawo ochrony zdrowia w pytaniach i odpowiedziach powstała z chęci niesienia pomocy wszystkim, którzy w konkretnych sytuacjach życiowych...
Cena: 45,00zł
Książka Aukcje i licytacje elektroniczne w zamówieniach publicznych 2014 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Aukcje i licytacje elektroniczne w zamówieniach publicznych 2014
W książce Aukcje i licytacje elektroniczne w zamówieniach publicznych 2014 szczegółowo opisano elektroniczne rozwiązania wykorzystywane przy udzielani...
Cena: 99,00zł
Książka Wykluczenie wykonawcy z postępowania w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Wykluczenie wykonawcy z postępowania
Pierwsza książka o wykluczeniu wykonawcy z postępowania. Dzięki opracowaniu zamawiający dowiedzą się, o czym warto pamiętać podczas eliminowania wykon...
Cena: 101,00zł
Książka Odrzucenie oferty wykonawcy w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Odrzucenie oferty wykonawcy
Książka przedstawia zasady i sposoby odrzucania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dzięki publikacji zamawiający unikną przykry...
Cena: 105,00zł
Książka Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Od starannego i przemyślanego przygotowania postępowania zależy powodzenie całego procesu udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający nie zawsze je...
Cena: 102,00zł
... jest pusty