Autorzy: Wydawnictwo: ODDK
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 110
Oprawa: miękka klejona
Format: B5
ISBN: 83-74263-84-9
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.:
· Techniki i etapy obsługi klienta
· Zasady profesjonalnego zachowania
· Jak postępować z „trudnym” klientem
· Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych
· Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi
· testy i kwestionariusze – autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników.
Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
Jacek Jędrzejczak – Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Praktyk z wieloletnim stażem na stanowiskach kierowniczych w zagranicznym koncernie wydawniczym Polskapresse. Stworzył i kierował działami promocji, sprzedaży oraz personalnym. Od siedmiu lat niezależny trener i konsultant, właściciel firmy doradczo-szkoleniowe Mediacon. Specjalizuje się w doradztwie oraz treningach z zakresu umiejętności osobistych, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania personelem. Szkoli i doradza podmiotom komercyjnym jak i publicznym (urzędy lokalne i centralne). Autor dwóch poradników dotyczących systemów ocen oraz systemów wynagradzania.