Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: Wzory pism
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 448
Oprawa: twarda
Format: B5
ISBN: 978-83-264-8107-9
Stan prawny: 28.02.2015 r.
Publikacja prezentuje wzory umów z zakresu prawa autorskiego z komentarzami oraz przedstawia ogólne zasady ich zawierania.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o dwa nowe rozdziały zawierające umowy w zakresie reklamy oraz umowy internetowe, w tym m.in.:
• z autorem fotografii (na przykładzie banneru internetowego),
• o usługę hostingu,
• o prezentację reklamy (na przykładzie reklamy na środkach transportu miejskiego),
• o rejestrację i utrzymanie domeny internetowej.
W opracowaniu znajdują się również wzory umów: • o stworzenie utworu muzycznego,
• o wykonanie koncertu,
• o sfilmowanie utworu literackiego,
• między producentem a autorem scenariusza,
• z ilustratorem,
• z tłumaczem.
Książka przeznaczona jest dla osób zawierających umowy z zakresu prawa autorskiego w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, organizatorów imprez kulturalnych, producentów filmowych, telewizyjnych i multimedialnych, fotografów, muzyków. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna opracowanie może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.
Publikacja zawiera wzory pism dostępne w wersji elektronicznej do pobrania ze strony po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Wzory można modyfikować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb.