Cena: 84zł
Nakład wyczerpany
W książce Pracownik administracyjno-biurowy Organizacja pracy, zagrożenia i szkolenia bhp zostały omówione wymagania dotyczące prawidłowej organizacji pomieszczeń i stanowisk pracy biurowej oraz pomieszczeń higienicznosanitarnych zarówno z punktu widzenia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, jak i zasad ergonomii. Zaproponowane zostały również metody i narzędzia ułatwiające kompleksową ocenę warunków pracy pracowników administracyjno-biurowych oraz zagadnienia dotyczące szkoleń dla tej grupy pracowników.
Praca biurowa powszechnie postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników narażających osoby, które ją wykonują, na uciążliwości czy nawet zagrożenia dla ich życia i zdrowia. Opinia ta może pokrywać się z rzeczywistością. Jednak jest tak tylko wtedy, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane są nie tylko zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa, ale również zasadami ergonomii. Zbyt często jeszcze przy projektowaniu stanowiska pracy zasady ergonomii są pomijane lub traktowane zupełnie marginalnie. Jest to podejście z gruntu niewłaściwe.
Korzyści dla Ciebie
Szkolenia bhp pracowników administracyjno-biurowych,
Ergonomia stanowiska pracy,
Wymagania bhp dla pomieszczeń pracy biurowej,
Zagrożenia na stanowisku pracy,
Ocena ryzyka na stanowisku administracyjno-biurowym,
Zasady postępowania w razie wypadku.