Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Opodatkowanie akcji marketingowych

Książka Opodatkowanie akcji marketingowych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  Poradniki LEX
Rok wydania:  

2018


Ilość stron:  280
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-8124-898-3
Cena: 118zł
Opis
Książka Opodatkowanie akcji marketingowych autorstwa Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska, Jacek Sklepowicz, Maciej Zborowski ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. Stan prawny książki 1 września 2018 r.

W publikacji omówiono m.in.:

pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym,
loterie promocyjne i konkursy,
rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań,
zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur,
najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach),
nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację,
dokumentowanie wykonania usług marketingowych,
opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych,
podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu,
transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT),
najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym.

Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
... jest pusty