Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem

Książka Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Zymonik Krzysztof


Wydawnictwo:  

DIFIN


Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  284
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-7641-989-3
Cena: 59zł
Opis

W prezentowanej publikacji autor przedstawia związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy działaniami producentów ukierunkowanymi na bezpieczeństwo ludzi i środowiska, a rozwiązaniami organizacyjno-prawnymi chroniącymi konsumentów jako słabszą stronę rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz większego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decydują o obliczu współczesnego obrotu towarowo-pieniężnego, jest bowiem szybki postęp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwórczości. Produkty są nacechowane coraz większym stopniem złożoności, a ich wytwarzanie wymaga większej wiedzy, również menedżerskiej. Zarządzanie przedsiębiorstwem zwrócone ku innowacjom nie zawsze jednak nadąża za tym postępem. Może się więc zdarzyć, że oferowany przez przedsiębiorstwo produkt trzeba będzie wycofać z rynku i z użytkowania, a także zapłacić odszkodowanie. Zatem przedsiębiorstwo czerpiące korzyści ze sprzedaży swoich produktów musi być przygotowane na różnego rodzaju ryzyka. Dlatego też warto, aby przedsiębiorstwa wytwórcze zwróciły uwagę na nowe rozwiązania, które z jednej strony mogą przyczynić się do zapewnienia większego bezpieczeństwa konsumentom i środowisku, z drugiej zaś – wpłynąć na zmniejszenie ryzyk związanych z odpowiedzialności za swoje produkty.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Statystyka matematyczna w praktyce w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Statystyka matematyczna w praktyce
Książka w bardzo przystępnej formie przedstawia podstawowe metody wnioskowania statystycznego, w tym zagadnienia związane z rozkładami zmiennych losow...
Cena: 58,00zł
Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka ...
Cena: 68,00zł
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
... jest pusty