Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 204
Oprawa: twarda
Format: A5
ISBN: 978-83-264-9323-2
Stan prawny: 31 sierpnia 2015 r.
Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:
prawa własności intelektualnej,
ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,
technicznych zabezpieczeń gier,
ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych.
Książka została przygotowana przez praktyków, którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.
Publikacja jest przeznaczona dla twórców, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych, a także prawników i specjalistów ds. marketingu i PR w firmach działających na tym rynku. Będzie również przydatna pracownikom działów IT, inżynierom oraz studentom prawa i prawniczych studiów podyplomowych z zakresu prawa własności intelektualnej.