Z publikacji
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” czytelnik dowie
się, jak zgodnie z prawem pozyskiwać i wykorzystywać dane osobowe w
działaniach marketingowych. Otrzyma kompletny zestaw informacji na temat
zgodnego z prawem pozyskiwania i przetwarzania danych w kampaniach
marketingowych. Dostanie też praktyczne wskazówki do postępowania i
zbiór dobrych praktyk.
Książka
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny
poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z
wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być
one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów,
którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych
osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach
marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez
wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań
marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od
zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym,
przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre
praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty
prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania
marketingowe w Internecie.
Korzyści dla Ciebie
- dowiesz się, jak zgodnie z prawem zbierać dane osobowe do kampanii marketingowych
- przeczytasz, jakie zasady obowiązują przy zbieraniu danych osobowych i kontaktowych osób fizycznych i przedsiębiorców
- poznasz zasady zbierania zgód na przetwarzanie danych osobowych i dostaniesz gotowe wzory takich zgód
- dowiesz się, jakie prawa mają osoby, których dane przetwarzasz
- otrzymasz zestaw praktycznych wskazówek do prowadzenia działań marketingowych w internecie
- dowiesz się, na jakiej podstawie możesz wykorzystywać dane w działaniach marketingowych