Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Wojciechowski Tadeusz


Wydawnictwo:  

DIFIN


Wydanie:  2 zaktualizowane
Rok wydania:  

2011


Ilość stron:  232
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-7641-380-8
Cena: 69zł
Opis
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Inne pozycje tego autora
Książka 200 odpowiedzi na pytania z marketingu w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo int...
Cena: 55,00zł
... jest pusty