Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing usług turystycznych. Wydanie 2

Książka Marketing usług turystycznych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Oleksiuk Adam


Wydawnictwo:  

DIFIN


Rok wydania:  

2009


Ilość stron:  328
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-7641-026-5
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Opis
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców.

Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Nakład wyczerpany
Inne pozycje tego autora
Książka Prawo zobowiązań. Część ogólna. System Prawa Prywatnego. Tom 6. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Prawo zobowiązań. Część ogólna. System Prawa Prywatnego. Tom 6. Wydanie 2
Redakcja: prof. UAM dr hab. Adam Olejniczak    Autorzy: dr hab. Zbigniew Banaszczyk, prof. dr hab. Adam Brzozowski, prof. nadzw. dr hab...
Cena: 289,00zł
Książka Zobowiązania Część ogólna Wydanie 12 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zobowiązania Część ogólna Wydanie 12
Podręcznik Zobowiązania Część ogólna Wydanie 12 Autorzy: prof. dr hab. Adam Olejniczak, prof. Zbigniew Radwański. Stan prawny: maj 2016 r.Podręcznik ,...
Cena: 53,00zł
... jest pusty