Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej. Wydanie 2

Książka Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Kotler Philip


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Rok wydania:  

2013


Ilość stron:  692
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-4378-7
Cena: 85zł
Nakład wyczerpany
Opis
Tytuł oryginału: Strategic Marketing for Health Care Organizations. Building a Customer-Driven Health System

Philip Kotler , Joel Shalowitz , J. Robert Stevens

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
-opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
-analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
-omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
-tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
-zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
-kwestie związane z promocją usług medycznych.

Adresaci
Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, których zainteresowania naukowe bądź zawodowe związane są z sektorem zdrowia.

Philip Kotler jest uznanym i zasłużonym specjalistą w dziedzinie marketingu. Dyplom doktora nauk ekonomicznych zdobył w Massachusetts Institute of Technology, jest posiadaczem dziesięciu tytułów honorowych uczelni zagranicznych. Obecnie wykłada w Kellogg School of Management. Napisał ponad sto artykułów oraz czterdzieści książek na temat marketingu. Pracował jako konsultant m.in. dla takich korporacji, jak: IBM, General Electric, Bank of America, Motorola, Ford.

Joel Shalowitz jest profesorem Kellogg School of Management Northwestern University oraz dyrektorem programu zajmującego się zarządzaniem sektorem zdrowia (Health Industry Management Program), prowadzonego na tym uniwersytecie. Jest również profesorem medycyny; tytuł doktora nauk medycznych uzyskał na Brown University. Jego wykłady obejmują m.in. tematykę międzynarodowych systemów ochrony zdrowia.

Robert J. Stevens jest dyrektorem firmy Health Centric Marketing Services, zajmującej się badaniami rynku w sektorze opieki zdrowotnej. Wykłada marketing w służbie zdrowia m.in. na University of North Carolina.
Nakład wyczerpany
Inne pozycje tego autora
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
... jest pusty